expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Странице

среда, 9. септембар 2015.

iCat camp: Sta nas uistinu cini sretnima?

Drugi post vezan za iCat camp. Meni se Emine ideje o ovom kampu mnogo dopadaju i teme za postove su GENIJALNE!!!  ♥♥♥ Moram priznati, malo su komplikovane za pisanje, ali su odlicne hahaha XD!



U ovom postu cu reci neke moje stavove i moja razmisljanja o ovoj temi.



Mnogim ljudima su u danasnje vreme najbitnije pare. Svi zanemaruju sustinu zivota i misle samo o novcu koji im je potreban. U zivotu je najbitnije da se ne nerviramo previse, da zaboravimo na stvari koje su nas iznervirale tokom dana i da uzivamo. Zivot je kratak i treba ga sto bolje provesti. Svaki dan u zivotu je bitan, i svaki dan treba valjano provesti! Medjutim mnogi ljudi to ne shvataju!
Kao sto sam vec rekla, ljudi mnogo trose svoje energije oko posla i brinu previse o novcu, tako da ne primecuju ono sto ih zaista cini srecnima u zivotu. To su bliski ljudi, porodica, drugovi....
Da nije porodice, covek bi se osecao usamnjeno i ne bi bio srecan. Kada covek ima porodicu oseca se bogatim i ispunjenim, jer je to sva sreca ovog sveta.



Covek ne treba toliko vremena u zivotu da ulaze na glupe stvari, vec na one prave, a to je da odvoji sto vise vremena za porodicu i njemu bliske osobe. Zivot je previse kratak i kada shvatite da vam je prosao u trazenju novca i poslu, bice kasno jer tada nista necete moci da promenite. Tako da uzivajte u zivotu sto vise mozete, a novac ce dolaziti radom, ali nemojte da vam to bude prioritet u ziotu, nek vam prioritet bude porodica! ♥



Porodica i bliski prijatelji izmame osmeh na lice coveku koji to ima. Covek koji to ima u zivotu, ima sve i nista mu vise nije potrebno. Onda ima i svu srecu ovoga sveta! To je pravo znacenje srece. Imati bliske osobe oko sebe koje mogu da uvek budu tu za tebe, pa cak i kad ih iznervirate, oni ce vas i dalje voleti. To je prava ljubav i prava sreca! Kada imate njih, onda ste bogati, a ne kada imate puno para, a od prijatelja i porodice nista. To onda samo moze znaciti da ste bili pohlepni za novcem, a niste imali vremena za bliske osobe, pa su vas napustili. Medjutim, ukoliko imate takve osobe pored sebe, lako cete posle o novcu. Oni vam uvek mogu izmamiti osmeh na lice, nasmejati vas, zabavljati vas, tesiti vas kada vam je tesko, biti rame za plakanje... Oni su prava sreca!!! :D



Tako da ja mislim da je odgovor na ovo pitanje PORODICA! PORODICA NA UISTINU CINI SRETNIMA!!! :D


Da li vam se dopada post? Pisite svoje komentare i da li i vi miuslite da je porodica prava sreca.




6 коментара:

  1. Ja se slažem da je porodica ono što nas čini srećnima.Jeste život jedan provedemo ga kao što si i sama rekla u raznim nepotrebnim stvarima,ali u tome što se kajemo što smo ga proveli tako.Pa sve u krug.Tvoj post mi se jako dopada a i imamo slično mišljenje.

    ОдговориИзбриши
  2. TVOJ BLOG PRATIM ODSKORO I DEFINITVNO SI ODLICNA BLOGERKA

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. HVALA PUNO, MNOGO ME JE RAZVESELIO TVOJ KOMENTAR!!! Mnogo mi je drago kada cujem da se nekom dopada moj blog i postovi, stvarno sam ti bas zahvalna!!!! ♥♥♥♥♥♥ <333

      Избриши
  3. odlično si odradila ovaj zadatak ,kada moram tako da se izrazim..zapravo da,ja sam tek ove godine shvatila koliko mi je porodica bitna i koliko iako me iznerviraju opet mi znače..zapravo novac dolazi radom,to si odlično rekla,i nekako to jeste briga svijeta,ali ipak..u grob ništa ne nosimo osim svojih djela,nikako nećemo ponijeti svoj iPhone ili BMW,iako moram priznati zvuči pomalo čudno hahha xd okej,moram još jednom da ti se zahvalim što si tako predivna osoba i što učestvuješ u ovom kampu <333
    -emma

    ОдговориИзбриши